Örebroet

Sitter på stationen i Örebro och väntar på tåget till Stockholm... Upptäckte att dom hade uttag här så jag kan ju fördriva tiden vid datorn eftersom jag inte kommer ha el på hela vägen denna resa.. Inget att äta på har jag heller=riktigt skittråkig resa.

Idag känndes de inte lika tråkigt att lämna stan eftersom de snöregnade, va är de för fel på vädret? Så himla konstigt.. Tjaaa annars har jag väl inte allt för mycket att tillägga.. 19.08 beräknas jag vara i Ösd och när jag kommer in i min lägenhet kommer det antagligen lukta rätt äckligt, tog ur soppåsen och ställde den i hallen men glömde den såklart där sen.. Aja har man inte värre bekymmer än så ska man nog bara va glad! Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Anna

kommer sakna dig gumman!! :,(

2010-04-05 @ 11:20:27
URL: http://catchadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0