sjut mig.

Tänk va snabbt humöret kan vända! Blev helt skruvad i huvudet helt plötsligt.. Allt bara rasade känndes de som, inte bara för att tentan, som egentligen va jävligt enkel, gick åt skogen utan ja vet inte riktigt va de blev.. Less på allt, vädret, att ja inte känner för att va här nu, att ja också vill va i Uppsala med sköna människor hemmifrån, på ytliga och egocentriska människor, blääää... Elis fick mig på lite bättre tankar iallafall, hon kan alltid pigga upp.

Nu skulle ja helst av allt, helt ärligt, bara supa huvudet av mig. Men ja väntar tills imorn. Vill vara omringad av mina bästa! Och en mamma och pappa.. Och en Valter.. 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

gumman <3 life is like a rollercoaster. Vill ha dig här! Det kommer ordna sig allt. Efter regn kommer solsken. Och nu är det inte långt kvar till sommarn och du kommer hem! Då ska vi köra som på gamla goda tider! saknar dig!

2010-04-29 @ 18:56:50
URL: http://catchadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0