small world

Vilken natt hahahaha..

Just nu; feeling like s h i t . Blööö.. Dom sista efterfestarna gick hem vid 5 o ja kunde inte sova mer just nu.. Min mage protesterar o mitt huvud sprängs. Mitt hår luktar öl från vattenpistolkrig, men de ska ju va bra får håret säger dom ju. De roligaste under kvällen va när vi skulle gå till mig o hittade en kundvagn, ja har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv! Clemént som fick åka hade mindre kul tror ja hahaha..


Vi grillade iallafall igår och de va riktigt gott! Lite senare gick vi till lokalen som Johan och Bojan hyrt och ännu lite senare blev de taxin mot Olearys. Efter Olearys kom de en massa människor hit och ja tycker synd om grannarna igen.. Jag och Elin kom fram till att världen är så sjukligt liten! Hon hade sin mormor o morfar i Kristinehamn så hon brukade vara där på sommrarna, de har vi kommit fram till förut. Men igår kom vi fram till att hon då hängde med en som vi bruka va hos när vi va små så vi prata massa minnen o de va så himla kul!

Kort och gott, kul kväll och nu ska ja nog åka till Frösön o sÖva i solen. chip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0