snabb, lätt o jävligt god kyckling. snart på en restaurang nära dig

Ååå va ska ja hitta på, ja har tråååkigt... Elis gick precis, hon va här o käka. Kommer dö när hon flyttar.. Alla jag hänger med försvinner i höst utom klassen.. Tråkiga tanke!

Happ va ska ja göra nu då.. Problemet är att ja är så trött så ja orkar liksom inte med värsta projektet.. Känns ibland som man slösar bort livet genom datorn, tvn och sömn. Kan berätta om min extremt goda smakupplevelse innan, låter inte som nåt särskillt, men de blev sjuuukt gott.

Kyckling i tärningar
lite pressad vitlök
lite gullök
en halv köttbuljongtärning
matlagningsgrädde efter behag

jasminris


Snabb, lätt o jävligt god kyckling kallar ja den lilla rätten. Try it.

Kallt ute idag föresten. Inte kul.


Kommentarer
Postat av: Emma

Nej det är inte alltid så lätt att vara vän med världens bästa..



förresten tyckte jag faktiskt att det lät gott det där! Så nu blev jag ju hungrig på kyckling..

2010-04-21 @ 14:59:18
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0