söndagar, nya lördagen?

Vaknade till förut och bestämde mig för att joina mina vänner på Pause där dom satt och drack och umgicks. Med gårdagens kläder, gårdages smink och oborstade tänder kände jag mig snart ganska missanpassad, men de va inte mycket att göra. Kom precis därifrån nu och ska väl strax göra mig redo för sängen. Så skööönt de ska bli!

För att dra gårdagen lite kort då. Tog bussen ut till ön och hängde på ballen med korridorarna och Daniel, de va hur härligt som helst och tillslut blev de lite skitmat också o de satt fint! Åkte hem, hann vila en kortis sen var de bara o röja undan, duscha och sedan kom det lite, något slitna, människor hit. Körde lite introtävling och socionomerna är omöjliga att slå... På Olles vare rätt tomt, de är Froum i Vemdalen och bartömning i Åre, så de va inte så konstigt kasnke. Men att joora. Sen blev de ef här såklart.. En halvkul sådan måste ja säga. Blev allt för sent och vaknade allt för tidigt. Fick skjuts ut till ön åter igen. Blev balle-häng och sedan grillade vi, sååå härligt!  
 

Men nu är de dags att komma tillbaks till verkligheten, ta tag i livet. Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0