dumma väder

Att de ska vara så svårt att komma iväg till Åre! :p

När ja gått och lagt mig igår fick ja ett sms av Josefin där de stod att de ska regna idag och att vi åker på söndag istället, så de är bara att ladda om batterierna och hoppas att jag lever imorgonbitti. Ja hade verkligen sett fram emot en dag i Åre och faktiskt vara utvilad eftersom de aldrig hänt förut..

Nu vet jag inte riktigt hur jag ska fördriva dagen. Städa lite lär ja göra.. Funderar på o kanske ta en springtur idag med, plugga lite kanske? Återstår att se. Ikväll blire iallfall kalas, hemma hos mig. Vårtema kvällen till ära! Blir nog kul. Fick precis ett samtal som gjorde mig mindre pepp dock, men de kommer nog.. Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0