tänk va man hinner med mycket om man inte sover

Okej, jag ska försöka skriva ett inlägg utan att somna.

Kvällen igår blev lyckad, och minst sagt lång.. Elinor kom hit vid 6 oså lagade vi fläskfilé och potatisgratäng, mycket bra start på kvällen. Efter 8 ramlade det in lite människor. En väldig massa människor. Socionomer och turister. Jag hade jätteroligt och när vi kom fram till Olearys kom jag på att jag glömt mitt leg.... Ja försökte charma vakten, men han va svårflirtad... Så de va inge mer än att gå tillbaks till mig och hämta de. Survakten va dock nära på att inte släppa in mig ändå när vi kom tillbaks!! Aja in kom vi och som vi dansade!!! Jag var blöt som ett storsjöodjur när vi skulle hämta jackorna. Lite äckligt, men jädrigt roligt! Efterfest skulle verkligen inte bli av hade jag lovat både mig själv och Emma.. Men jag var så glad och oklok så jag styrde såklart upp de ändå, eller alla andra styrde rättare sagt upp de åt mig för när ja kom hem så satt de massa människor utanför min dörr och väntade haha, så störda.. De vart riktigt trevligt, men de är inte normala människor vi har att göra med här.. Kl 6 fick jag kasta ut dom sista eftersom ja skulle upp en timma senare och åka till Åre. Haha.. 

Helt otroligt nog så stod jag placerad utanför mitt hus kl halv 8 och blev upplockad av Josefin och Lisa. Somnade som ett barn i bilen och sov tills vi kom fram och vi hade minst sagt tur med vädret!! Helt underbar dag och tröttheten och allt annat som hör till var bara att ignorera. Inte för att vi åkte jätteintensivt, men de va faktiskt riktigt skön snö och åkning! Extremt jobbigt för benen, men de va grymt. Jag och Emma somnade vid VM6an och låg där nån timma och fick färg haha.. Jag är verkligen stoppljus i ansiktet, men de kommer förhoppingsvis bli brunt o fint snart :) helt galet varmt, ja åkte utan vantar och fick kavla upp ärmarna när vi satt. Kan inte smälta hur skönt de va! Åkte förbi Åre chokladfabrik när vi åkte hem och sen sov ja och sov. Nu ska ja också sova! Hej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0