ja har aldrig varit så här stolt över mig själv!!!!!

Hello! Smet från plugget i förmiddags och satte mig med Carina och Maria o badhusparken för att sola och bara njuta lite. Har seminarium på onsdag och ska lämna in en liten uppgift till de, men de va inte så vidare mycket så de ska man väl hinna med på 2 dagar nu..

När solen gick imoln, som den tyvärr gjorde (antagligen bara för att jag faktiskt köpt både solkräm och läppbalsam med solskydd för 160kr!!!) så promenerade jag med Elinor ut mot Frösön, sa adjö till henne och var lite egen en stund och satte mig på en brygga och läste lite i kompendiet till seminariumet. De va riktigt härligt, bara sitta där och lyssna på pålande vatten :)

Nu har ja käkat lite nudlar och ska väl kanske diska undan lite från helgen eller nåt, en sak som är säker och som ja iofs sagt innan är att nästa gång ska ja köpa hem plastmuggar!!

och nu fick ja massor av ny energi, för vet ni vad?!?!! JA KLARADE TENTAN!!!!!!!!!!!!! MONSTERTENTAN!!!!!!! Och vet ni vad, inte nog med de, JA FICK C!!! C C C C CC C! Anna, kommer du ihåg va ja sa innan tentan, ja är verkligen bäst i världen! Alla som inte känner mig så väl, ta denna självgodhet med en nypa salt, ja är inte van vid att de går så bra för mig i skolan bara.


Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS SOM FAAAN GULLET! :D:D fan va bra du äär!!!! :D:D Har inte ett öre på mobilen så jag har inte kunnat svar tyvärr!!! Men du är så duktig så duktig! :D Grattis igen! :D:D

2010-04-12 @ 21:20:55
URL: http://catchadream.blogg.se/
Postat av: Louise

GRATTIS Malin!!! :D

2010-04-12 @ 21:38:51
URL: http://loaa.blogg.se/
Postat av: Emma

Faaan vad bra hörru! Grattis!! :D:D:D

2010-04-12 @ 22:05:47
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0