im gonna be a smart bitch

Sveriges värsta bilförare har lyckats, nu har även Wipout lyckats. Skämma ut lilla Kristinehamn genom att visa upp vad som måste vara de största stjärnorna i kumunen. Herregud. Jag blev iallafall glad när Carro frågade vart jag har varit hela livet som inte pratar på de där viset haha.. Och nej, jag har aldrig druckit diskmedel i brist på sprit heller... Nog om de, man blir ju bara generad över att tänka på vad de finns för människor i världen.

Tog precis en cykeltur till Hemköp för att köpa lite frukost, ja avundas alla som klarar sig utan att äta frukost för de är de som ruinerar mig! Men de är ju så gott. Har inget i skolan imorn heller och har faktiskt suttit och kikat på kurser till hösten, skulle ju lätt hinna läsa en kurs paralellt. Är lite inne på juridisk översiktskurs, men insåg ganska snart att de skulle krävas riktigt mycket tid och att alla inte är så softa som våra lärare hitills vart. Men de skulle va kul att pröva ändå. Marknadsföring, internationell marknadsföring, konsumentbeteende, ekonomistyrning eller externredovisning är också alternativ och kanske lite mer användbara inför framtiden. Aa ja ska fortsätta kika. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0