min påsksemester

Nu börjar även denna vistelse lida mot sitt slut. Dags att fara hem till liv nummer 2 i morgonbitti och jag är lika delad som vanligt. Vill inte lämna våren!! Men jag hoppas den når Östersund inom en väldigt snar framtid. 
 


Har hunnit med en hel del,påskmoffartraditionen hos Louise, tripp till IKEA, påskmiddag, skogspromenad, påskafton på statt, pizza i hamnen och så vidare. Vädret idag har vart underbart och ja ville liksom aldrig röra mig från hamnen.. Gårdagen på Statt va störd, vi va störda hahah... Men nu ska vi åt olika håll, ja till Östersund, Emma till Norge, Maud till Örebro och snart försvinner Anna till Karlstad. Men ja antar att de är de som gör att de är extra grymt när vi verkligen ses! :)

Jag fick som ja ville i fredags och shoppade loss lite på IKEA. Köpte en hylla till badrummet som jag antagligen kommer få ryck på när ja ska bära runt på imorn på mina 3 byten och promenaden från stationen hem till mig..Men den är fin och behövlig. Hej hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0