23 dagar

Tja tja! Biljetten upp till Östersund är äntligen bokad.

Blev tyvärr inget stopp i Stockholm så ja kunde hälsa på Linda och Emma, o de blev inte vidare billigt, men X2000 hela vägen och restid på 7.30h är bättre än vanligt! 25 augusti blir de iallafall, då har jag några dagar ledigt innan skolan börjar den 31a och min inneboende kommer upp den 23e så då kan vi hitta på massa roliga saker ja o Elinor. Längtar till alla såna roliga saker, inte tillbaks till vardagen. Måste sluta längta hela tiden!! Gör ju mig själv galen.

Ikväll har jag, mor och far ätit god mat med otroligt god fruktsallad till efterrätt. Mysigt. Sånt man får njuta lite extra av när man är hemma. Annars har jag suttit ute i solen mest hela eftermiddagen, läst lite, lyssnat på musik, tagit de lungt helt enkelt.

Imorn ska de bli plugga av. Jag hatar du och jag i trafiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0