5 dar

Åh ja vill hem till min lilla lya nuuu! Möblera om o greja! Sätta upp lite nya grejer. Fick en sov gott och en wc skylt av mamma och pappa när de kom hem idag. Då kan ja ta ner min hemmagjorda hehe. Är så mycket jag vill ha för o göra de riktigt fint, men som min mor säger så kommer jag ju inte bo där allt för länge så ja kanske ska lugna mig med o köpa grejer. Mor och far hade även köpt med sig massa krabbor från the eastcost och de satt fint de!


Nu har jag precis tryckt i mig lite godis och kollat på Sommaren med Göran. Skön film de där. Plånboken mår bäst av att va hemma ikväll. Den behöver lite feelgood den där plånboken.. TV, systemkamera, shopping, uteserveringar, utekvällar och en semestertripp är vad jag gottat den med i sommar och nu får de va bra. Får pengapanik, som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0