Antagen

Varför är de alltid så att när man verkligen bryr sig om att packa ner strandväskan i god tid för att de är sol ute så försvinner den? Tänkte ta sovmorgon men såg att de va blått ute på himmelen, kastade mig ur sängen och käkade frukost. När ja packat min väska redo att cykla bort till båten var de alldeles grått var man än kollade... Aja man ska väl inte klaga så mycket antar ja, vi fick ju ett fint Juli..

Nu har visst andra antagningen till högskolorna i höst kommit. Minns känslan. Vill också börja med nåt nytt iår! Alla som flyttar nu har så himla mycket kul och nytt framför sig! Själv kommer ja aldrig sluta se mig själv i Kalmar.. Jag blev iallafall antagen till en extrakurs, får se hur de kommer kännas när de väl är dags men just nu är ja sugen! Externredovisning blev de, kan nog vara bra att ha om man klarar de.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gudars det visste inte jag..Lille valter:(

2010-08-05 @ 21:34:51
URL: http://aamaaaaandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0