augusti 2009

Augusti är här, de var de ju igår med, men skit samma. Sista sommarmånaden och jag är nog inte den enda som tycker att de har gått galet snabbt?! Mina jobbigast pass och perioder på Pärlan är slut, det börjar bli mörkare innan man hunnit gå o lägga sig och med de här vädret känns de ju inte bättre.. Men förra årets Augusti var en skitkul månad så jag har inte lagt ner hoppet!


Tennis med Linda spelades. Tyvärr kommer hon ju inte hem innan jag åker igen och mitt tennisracket är i Östersund..

Festade loss hemma hos Anton en gång. Redigt snygga bilder finns i de arkivet haha..

FK var ute i skogen och jagade blåbär.

Jag och Mattias satte oss på varsin hoj mitt i natten och åkte o badade!

De är inte försent att grilla ännu, fast de känns så av nån anledning..

Blev att några kvällar på Mastis också såklart!

Hämtade systeryster med båten i Karlstad

Galet roliga kvällar hemma hos Mändy!

Visit i Mauds nya crib i Örebro! Måste hinna göras om innan ja sticker!!
Blev lite såna hejdåfikor innan ja flyttade.

Den 29 augusti gick flyttlasset. Här på paus med snyggparkering i Sveg.

Och så hade jag helt plötsligt en egen lägenhet i en ny stad!

Hann ju faktiskt hända rätt mycket på en månad.. Nu hinner ja inte mer, ska hoppa in i duschen och åka till farmor! Hej hopp smörsopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0