boring

Vilken seg måndag.. Klippte mig iallafall på stan, först bara lite lite, men sen kom ja på att vafan, jag har så tunnt hår så de är lika bra o dra på lite. 1 dm kanske. Nu äre lite fräschare. Hittade ingen kamera på någon av de två affärer i stan som säljer de. Kan ändå inte bestämma mig för om ja vill köpa en systemkamera, en vanlig digitalkamera eller helt enkelt bara en ny mobil.. Får tänka vidare.

Nu är ja mätt. Har precis smällt i mig 2 tortillas. Varför nöjer man sig aldrig med en när man vet att man alltid blir så här mätt varje gång ändå..

Tralalalalala, o nu då... Börjar halv 10 imornbitti. Aa de va väl vad jag hade att komma med för denna gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0