dagen stavas ångest...

micropizza, Proviva och en chokladkaka. Jag laddade upp för en riktigt "fyllesjuk"-dag. De börjar ordna upp sig mer och mer, men såhär på min lediga söndag känner jag att ja inte tänker röra ett finger i onödan. Gött.

Igår stack vi till Karlstad. Jag och Jossan cyklade nog till stan på 15 min ungefär, jädrar va vi trampa. Och jag bokstavligt talat kastade mig in i duschen. Tror aldrig jag liksom varvade ner utan va rätt speedad hela natten.. Och ack så kul de va! Och ack så varmt och svettigt, såg ut ungefär som i Halmstad, klänningen halvt genomskinlig på ett ungefär och håret alldeles dyblött.. Fräsch brud..


Shit va ja kommer sakna dess brudar när vi åker igen!!! Och den här gången är de inte bara jag som åker, nu ska alla iväg på sitt och vi kommer antagligen inte ses förens jul!!

Nu ska jag gosa ner mig i sängen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0