ett nytt schema

Hola! Schemat är nu ute på portalen. Organisation och ledarskap. 12 timmars föreläsning från och med 31 aug till 31 sept. Hur dåligt?! 12 timmar, de kan ja göra på en dag!!! Lite seminarium och så utöver de, men ändå. De flesta börjar 8.15 dock och de är man ju inte van vid riktigt. Kliva upp i tid. Men de blir nog bra de där minsann.

Idag har jag vart och käkat lunch med mor och far. Inge gott alls vare. Men trevligt ändå. Sen va vi hos farmor en sväng och nu har jag vart och handlat lite proviant till tågresan imorn.

Nu ska jag baka drömmar till farmor! Skulle vart chokladdrömmar men vi hade såklart ingen kakao.. De fick mig att minnas när jag gjorde kladdkaka utan kakao, ingen höjdare. Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0