från och med du

Morsning. Interjuv med Darin på tvn. Ja slår på musik. N.E.R.D. - hot-n-fun

Idag har jag inga mer planer än att springa. Långt ska ja springa, snabbt ska ja springa. Imorn börjar mitt nya liv som många brukar uttrycka sig. Ja vill dock säga mer något i stil med att från och med imorn ska jag börja ta hand om mig själv bättre! Bara godsaker på helgen, mer genomtänkta måltider på fasta tider, ska köpa gymkort när jag kommer upp till Ösd och träna minst 3 gånger/vecka. Nu jädrar är det ingen glass i världen som kan stoppa mig! Häftig jag är, men på riktigt, något måste ske och de är ju bara jag som kan göra nåt åt de och nu är de dags att försöka iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0