göra ingenting

Morsning! Är snart nere på jorden igen efter gårdagen. Har faktiskt precis varit o kört bilden till verkstan, va inte oroliga, de va inte ja som gjort nåt med den. Men nu kanske de kan bli lite ordning på skiten.. Så mycket ordning de går iallafall...

Gårdagen var en mycket bra dag. Åkte bort till Emma en sväng o hängde lite, sista gången vi hinner ses för sen sticker hon o sen sticker jag :( Men kvinnan har lovat att komma o hälsar på så de hoppas ja för all del hon håller! Kl 8 mötte jag upp jobbgänget på the Pub. Stod i valet o kvalet om ja skulle fira med vin eller fira genom o ta bilen, och tro de eller ej så tog ja bilen. Fick nämligen ha bilen här så då va ja tvunen o passa på kände ja. Mycket god mat åt vi iallafall och mycket, mycket trevligt var de!

Idag ska jag bara göra ingenting förutom o vänta på att Ulligull ska sluta, känna att jag kan göra de utan o behöva få ångest för att ja inte pluggar! Gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0