hej o hå

Då var återhämtningsdagen åter här. Önskar att ja kunde sova lite längre på morgonen bara.. Börjar jobba halv 3 och innan de tänkte jag sticka och handla eftersom mor & far lämnar mig imorn så då måste ja fylla på skafferiet. Ja vill också åka på semester..

Efter jobbet igår åkte jag iallafall in till stan, hämtade Anna och så gick vi ner till Amanda. Chillade ute på gården och vi satt faktiskt ute ända tills vi gick till Mastis, trodde inte man kunde de längre men de va att varmt o gott. Himla trevligt iallafall, och mastis va att fint de med. Saknar dock gratis inträde, sjukt o betala hundra spänn för o komma in där.. När de stängde begav vi oss till Kristinehamns enda nattöppna matställe Statoil. Förlåt, men herregud.. De blev bråk o alla bråka o polisen kom o de va så småstad som de kan bli. Blev så less så jag stack hem istället och kokade nudlar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0