hey ho lets go

Vill bara ha min kamera nuuu nununu! Blir så sjukt inspirerad av Amanda och Louise. Den tråkiga nyheten är att ja mailade Pixmania där ja beställde ifrån och dom hade inte skickat den än för den fanns inte i lager, men bra att dom berättar de! Aja, bara jag får de jag betalt för så blir jag nöjd, men ja känner mig som ett barn på jul, orkar inte vänta.

Vid den här tiden imorn är ja framme i min lilla lya. Kan ju alltid hoppas på att Elinor lagat 3rätters åt mig och har beställt en limmo som kommer o hämtar upp mig. Men antagligen kommer ja få knalla med min extrema packning genom 6 grader, storm och regn och komma hem till ett tomt kylskåp. De enda negativa med att jag åker innan helgen är att jag inte henner träffa Lenin.. Annars känns det som om jag gjort mitt här för denna gång :)



Tack och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0