hoppas

damn va ja längtar till onsdagkväll!!! Inte bara för att vi ska till the pub och käka, Pärlangänget, utan då har jag fått bevisa vad jag går för. Skitsamma hur de går, bara jag har provat..

På tal om Pärlangänget, dvs mina arbetskamrater, så kom ja på att de är liksom dom man sett mest av i sommar. Dom man suttit o tjatat massa strunt med regninga dagar, dom man beklagat sin baksmälla med, dom man skrattat och varit övertrött med. De är ett härligt gäng och ja kommer sakna de. Men till alla mäniskor som inte är så gamla än att de jobbar, ta vara på de!! När alla börjar jobba finns inte mycket tid att pussla ihop kan jag av erfarenhet säga. Och de suger.

Nu ska jag slå på nån film, sen sova för imorn ringer alarmet kl 8.00 igen! hej hopp

Kommentarer
Postat av: anna

Det suger hårt!! Men efter fredag är jag klar med mitt jobb! Vi får försöka hinna ses så mycket det går då efter det!

2010-08-10 @ 14:41:42
URL: http://catchadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0