inflyttningsfest

Morsning. Idag blir de soffläge. SKitväder ute så de passar utmärkt. De enda som ska göras är att handla mat till middag med de tjejer som kommit hit än så länge ikväll. Får se när Emma vaknat till liv så vi kan fixa de.

Igår blev det spontan utgång. Jag, Emma och Carro gick till en Magnus på inflyttningsfest på Monopolet och de va riktigt trevligt! Olearys va också kul, men ja blev lite trött på sluttampen. Kommer för övrigt bli en omöjlighet för oss att komma in där i år känns de som! Dom har blivit skithårda med åldersgränsen. Själv gled ja bananskal som vanligt och behövde inte ens visa leg hehe, men de kommer man ju inte göra varje gång..

Jag och Elinor hann även med att göra tacos innan festligheterna och ja fick användning av mitt lilla tacokit för första gången :)

Nu har hon lämmnat mig för en vecka i Monaco.. Måttligt avundsjuk. Men de ska bli lite skönt o va ensam ett tag också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0