jag har lurat mig själv så många gånger nu

Hola amigos! Kom precis in efter en kall cykeltur från strand, gott o krypa ner under täcket. Har spenderat kvällen hos Jossan med lite vin, corona, popcorn och snack. Supertrevligt. Tur att man inte får nog av sina arbetskamrater på jobbet, inte ens dessa regninga dagar när vi mest sitter o slöar, löser korsord och läser lite teori.

Innan jobbet idag följde jag med min mor och far på deras vockotur till Karlskoga.. Den staden är enligt mig enbart sorjlig, men dom hittar visst massa skoj där. Fick iallafall strumpor och 2 nagellack med mig hem, käkade god mat och en onödig coca cola float till efterrätt.

Imorn borde de springas & köras bil. Jobb 16.30 - 20.30 iallafall, sen kommer de hända nåt roligt har ja bestämt, vet inte riktigt vad än bara.

Till mor - den svenska björnstammen får avsluta denna fina dag. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0