kebabpizza, ja tack!

Efter ett 5timmarspass på jobbet är de nu dags att mysa ner sig under täcket! Som jag längtat, enda sen ja satt på cykeln ut till Skärgården i spöregnet imorse.. Ne föresten, enda sen jag väcktes av mitt alarm i morse och kände den hemska bakissmaken i munnen som jag hatar som förnedrande mycket.

Sjukt kul kväll igår! Va väl inte alldeles planerat att vi skulle gå ut o så, men vid 8 var vi igång, ett gäng otroligt sköna brudar och vid 12 nån gång var vi att inne på Mastis och dansade. Även fast de är skitvarmt inne på Mastis och fast dom spelar rätt kass musik så var de askul, ja var glad och brydde mig inte om nåt. De måste absolut hinnas med igen! :) Men nu slog de mig att jag bara är kvar här 3 helger till!! Hinner inte med.

När ja slutade igår vid halv 5 cyklade ja inte till stan och tog en springtur med Josefin som va på besök i stan igen. Va faktiskt riktigt skönt och de gick mycket bättre än väntat. Skönt o springa med nån ju.

Nu skulle ja kunna döda för en kebabpizza från Charlies och funderar helt seriöst starkt på att cykla hem bara för o få en. de är så att de vattnas i munnen verkligen!!

Ha en fortsatt bra söndag nerds.

Kommentarer
Postat av: chatrine

Jag & Jossan ville ha pizza från sjöjungfrun som du skulle leverera till oss ;) haha

2010-08-01 @ 22:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0