nu ska vi ut i naturen, med alla djuren

Då var jag redo att ge mig ut i skogen! Bara att invänta de andra i jaktlaget o hoppas att vi slipper regn.

Igår träffade jag min gamle vän Mattias. Vi va ute och gick, gick till skymningen och tillbaks. Jag hade mina nya skor på mig, big misstake.. Jag och Mattias har väldigt delade åsikter om väldigt många saker. Väldigt delade. Och vet ni vad, jag tycker att de är vidrigt att de finns folk som kan säga; vadå är de översvämning i Pakistan? Ja de rör ju inte mig iallafall så jag bryr mig inte. Ta inte illa upp för att jag skriver detta Mattias, men ja fattar liksom inte.. Hur egoistiskt är inte de?! Jag håller på o explodera när jag tänker på de, visst, ja gör ingenting åt alla problem som finns i världen men jag har iallafall inte den inställningen. För en vacker dag ska jag minsann hjälpa till med nåt även om de bara är nåt litet.


Kommentarer
Postat av: anna

Vad skulle det bli av världen om alla skulle tänka så. Sorgligt att vissa här en sån inställning måste ja ju säga.

2010-08-13 @ 12:18:39
URL: http://catchadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0