som nytt

Puh, de har kännts som världens längsta dag, har fått så himla mycket gjort!

Förutom de ja sa förut att ja skulle göra så har jag vart på stan med Emma & Carro, kul o träffa dom godingarna igen. Skulle inte köpa nåt men hittade ett linne och en tröja på H&M som ja va tvungen att få med mig hem! När ja kom hem har jag hållt på och pysslat med lägenheten, möblerat om helt och hållet! Ska visa när jag är helt klar, de är som en helt ny lya! Supernöjd.

Kan även tala om att jag fick de jobbet jag var på interjuv för. Idrottsledare för Sports academy. Ett par timmar varje helg ska jag va med och planera och leda 4-9 åringar med lite olika sporter, inget man blir rik på som hon sa, men de ska bli himla roligt!

Nu ska ja gå o lägga mig i min nya lilla myhörna o läsa Vagabond. Gonatt


Kommentarer
Postat av: Louise

Grattis till jobbet Malin, jag tror att det kommer passa dig jättebra! :D

2010-08-27 @ 08:43:13
URL: http://loaa.blogg.se/
Postat av: chatrine

FAN vad kul med jobb :D Grattis!

2010-08-27 @ 09:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0