we are to different

De är söndag och de känns helt fantastiskt underbart att vakna upp och må som en prinsessa.

Gårdagens middag känndes inte superuppskattat. Jag älskar att laga god middag, duka fint, göra de mysigt och bara sitta  o prata om allt mellan himmel och jord så att man glömmer bort tiden helt. Men de konceptet gick inte riktigt hem här. Men vi bokade iallafall stuga till Skiweek, en 14bädds, 198kvadrat , aasnice.

Idag tänkte jag ta cykeln upp till nåt spår o springa lite! Men är inte redo riktigt än så jag tar nog tag i städningen först, förstår inte vart tiden tagit vägen, skulle ju ha gjort de så fort ja kom hit tänkte ja ju.. Bäst o få alla tråksaker gjorda nu när man ändå inte har nåt annat o tänka på. Men imorn börjar skolan! Vi har ingen föreläsning förens tisdag, men imorn ska vi börja nolla nollorna! Ska bli 2 riktigt roliga veckor!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag uppskattade middagen i alla fall! Jag tyckte det var mysigt och trevligt, men jag vet inte, en del verkade lite off!

Dock kanske försåeligt att du satt och vänta på att jag och emma skulle dra därifrån haha...

2010-08-29 @ 16:47:16
Postat av: möd

I would love it.

2010-08-29 @ 21:47:36
URL: http://somaelfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0