längtan

go kväll go kväll! Dagen börjar lida mot the end och ja ska snart låta datorn vila för natten.

Dagen har varit bra. Hoppas er dag har varit bra. Jobbade kväll, gör de 3 dagar till framöver. Måttligt kul, men ändå skönt o va ledig på dagen. Börjar bli så mörkt och ruggit nu, inte alls lika mysigt att sova i stugan längre..

Imorn måste det åter studeras.. Mycket kvar att lära in. Vill bara göra de där dumma teoriprovet och få mitt körkort så man slipper tänka på skiten.

Om 3 veckor vid den här tiden har jag förhoppningsvis vart hemma i min lilla lägenhet i 2 timmar. Min tydligen ommöblerade lägenhet. Fick ett mms från Car förut där ja fick se hur de såg ut, bara soffan som är flyttad, men ändå. Behövs lite förändring! Ska bli så mysigt i höst, har köpt lite ljus o såna grejer att piffa upp med. Tänk om man skulle lyckas ha en mys&plugg höst istället för en festa-minst-2-gånger-i-veckan höst. Läsa böcker, kolla på film, laga god mat, åh va mysigt de lät.. Fast man kan ju faktiskt göra båda, o ja lääängtar :D

Har börjats prata om Skiweek redan också, känns lite tidigt men ja längtar redan till de också! Så jäkla kul i år ju!!! Ser ut som om de blir en 14bäddsstuga på samma perfekta ställe som i år, blir nog fint de. Vad som vore ännu mer fint vore om de kom lite fina människor från krhamn också, hoppas kan man alltid, för ni vill inte missat! Min, Em & Cars videobloggar hahaha sweet memories.. Eller typ inte så sweet..haha..

Kommentarer
Postat av: caroline

haha vad jag garva när jag läste det här inlägget. först åt "Ska bli så mysigt i höst, har köpt lite ljus o såna grejer att piffa upp med. Tänk om man skulle lyckas ha en mys&plugg höst istället för en festa-minst-2-gånger-i-veckan höst. Läsa böcker, kolla på film, laga god mat, åh va mysigt de lät.."

TROR DU JA! haha

och så våra videobloggar, nej du, inte så himla sweet, vi kanske kan försöka få dom lite bättre i år!

2010-08-05 @ 00:36:30
URL: http://carolinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0