äcklad

Blev precis ytterst äcklad och funderar nu på vad jag kommer från för planet som verkar va den enda som har lite självrespekt kvar i mig.. Tråkig o gammal kanske de kallas av vissa, men ja är väl visst himla gammal till mitt sätt, "levde mitt liv" från 17 och ett halvt till ungefär 18 och ett halvt.

Jag är iallafall stolt och glad för att jag är som jag är och från och med nu tänker ja även skita i fall folk vill kalla mig för toffel eller nåt annat fjompigt. Jag gör väl det som ja känner för att göra...


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag köpte mina Converse (låga) i en Converse-butik och de kostade 24 dollar, alltså ca 170 kr (jag växlade mina dollar när den låg på 7 kr nämligen). :)

2010-12-12 @ 19:12:22
URL: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0