freda

gomidda.

Dagen inleddes med att åka upp till skidstadion o åka längdskidor. Va inte så kul tyckte ja.. Men de gick an. När vi duschat så gick vi upp till Arctura och käkade lunch, de är den "termosen" som syns i bakgrunden på bilden nedan. Jättegodmat och himla fin utsikt.



Igår köpte jag mina sista julklappar, men de svåraste iår är att komma på saker att önska sig! Men endel har jag pekat ut åt mor & far så de blir nog inte så många surprises i år. Letade även som en galning efter en klänning att ha på nyår, måste ju va fin när ja ska fira den i Skåne hehe. Men den ja helst vill ha är såklart den som är allra dyrast så ja ska kolla vidare idag.. Resten av familjen är nämligen ute på julklappsbestyr nu så ja har inget bättre för mig.

Ikväll blire kvällsåkning i Gustavsbergsbacken! hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0