frisk peppar peppar

Nu är ja på benen helt igen och de är så skönt att ni inte kan ana! De är dock jobbigt att man hamnade 3 dagar efter med allting så nu känns allt bara stressigt.

Igår va jag också nästan helt hundra, fick väl vrålmagknip då o då men man har lärt sig o leva med de.. De blev iallafall lite plugg sen på eftermiddagen packade jag, Linda och Johan in oss i den lilla gula och åkte upp till skidstadion och kollade på skidskytteVMet. Kul o se! Men de va kallt så ja & Johan satte på bastun när vi kom hem, men bastu är inte riktigt min grej så de blev inte jättelångvarigt utan vi laga en god middag istället. Min första riktiga måltid sen i lördags o ja fick inte ens ont i magen :D
 

Idag har ja vart på stan o kollat efter julklappar. Fick iallafall med mig en grej men de är inte lätt att få till de alltså.. Nu ska ja fortsätta studera! Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0