gillar o sova

Så vemodigt att ta farväl av barnen idag. Men de va kul o leka på piratskeppet! Fick en julklapp av chefen också, en Alladinask, då blev ja glad :)

Resten av dagen har jag bara sovit, ätit lite och aa sovit.. Linda och Emma Waara kommer snart hem från Åre så då va de slut på de härliga lugnet i att vara själv litegrand. Inget personligt påhopp utan ja vill bara va för mig själv litegrand. För när Emma far hem igen kommer mamma och pappa hit på besök tills vi åker ner till Kristinehamn den 20e.

Lägger in lite bilder ikväll eller imorn när min väska med kameran i kommer hem.

Bara 9 dagar kvar tills jag får träffa mina tjejer!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

wwwwwwwwwwwiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeee!! snart kommer du heeeeeem!!! :D :D :D

2010-12-11 @ 19:49:23
URL: http://emmavandersson.blogg.se/
Postat av: Louise

Hehe, det märks att du har flyttat uppåt i landet nu Malin när du börjar byta ut åka mot fara! ;) Längtar tills du kommer hem, vi får försöka att hitta på något då! :) Puss och kram!

2010-12-11 @ 22:07:59
URL: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0