gött

Hej! En glad nyhet såhät på morgonkvisten, fick besked från csn om jag får lån tills nästa termin och istället för ca 8000 som vi får nu kommer ja få ca 13000kr i månaden! Toppen. Att man får allt utbetalt i en klumpsumma dag ett är ju inga fel heller. För den som kan planera tåls att tillägga. Nu börjar de närma sig o ja börjar allt få lite fjärilar i magen, positiva fjärilar!

Va hemma hos Carina och åt nybakade lussebullar och spelade monopol igår. Mycket trevligt.

Och idag ska jag väl se till att få lite plugg gjort, gå på stan lite kanske och plocka undan här inne eftersom de blir stökigt heeeela tiden när man bor 2 st här.....

Får se om ja kan ta mig till gymmet idag också, har ju inte varit där på evigheter nu när ja vart dålig. Och tro föresten inte att parasiten är borta från min kropp, han spökar allt lite var och varannan dag och de suger... Hej då


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej för jag har ditt gymkort i fickan......

2010-12-08 @ 13:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0