nytt?

Nu har 2 av mina favoritbloggare och bästa vänner bytt blogg och börjat på nytt och de har även jag tänkt. Men jag väntar tills nyår, nytt år nya möjligheter, 1 månad till ett helt nytt liv. Så håll utkik, snart händer de!

Längtar tills nyår jättemycke.. Mer än till julen och min födelsedg, för då får ja träffa min prins igen. Men allra bäst ska de bli o träffa alla brudar i Kristinehamn!! Synd att alla inte kommer vara hemma under jul bara.

Ne om ja skulle masa mig ur sängen.. Har en hel del att ta tag i idag. Blev iallafall ingen handledning för vår lärare hade fått skitsjukan men packa, gå till stan och köpa ett par skor som ja får i juleklapp av mammi, laga matlådor och lite annat strunt. Bara o sätta igång! Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0