otippad hemfärd.

Helt sjukt. Jag förstår inte va de är med mig. Jag kan gråta och gråta och det finns inget slut.

Jag åkte hem från Åre nu ikväll. Ja ville inte mer, ja orkade inte mer, jag hade ingen lust. Jag hade en jättekul förfest, sjukt bra framträdande från Oskar Linnros sida och trevligt sällskap. Sen ramlade det utför, en ena efter den andra försvann med diverse killar och jag tänkte att jag skulle knalla hem och sova istället så jag skulle orka åka skidor idag. Hemma gick inte att vara. Jag fick gå till några andra vänner och när jag väl kom hem igen gick de ändå inte att sova. Jag beskyller inte någon för att de har kul, jag vill också vara med o ha kul, men de gick inte.

Därför valde jag att åka hem, ja vill inte va en såndär bitterlisa som jag hatar när andra är. De är väldigt annorlunda att vara upptagen bland singlar jämfört med att vara singel bland singlar. När man är hemma kan man bara gå hem o sova, men på såna här resor går de inte..

Men ja hann med allt ja ville ändå egentligen. Åkte skidor med Linda hela eftermiddagen och man fick låna skidor gratis så de va skitkul o åka o prova runt! Vid 5 gick vi även till hotell Granen där Linda fått inbjudan till Magasin Åres releaseparty. De va coolt, gratis öl och en hel del skidkändisar!

Jag är rädd för att jag är så svag utan dig.
Jag är rädd för att jag inte kan se mig själv utan dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0