befolkningspyramider

Hola! Ja överlevde de 3 timmarna i skolan, men mindre intresant får ja väl lov att erkänna att de va.. Vi pratar om demografi och befolkningspyramider o grejer just nu, ger mig flashbacks till högstadiet. Helena "Foppa" Forsberg.. Vilken kvinna, haha..

Nu sitter ja mest o kikar ut genom fönstret och den älskade snön som ramlar ner :) Varför klagar alla på den för? Fattar inte.. Även om snön skulle försvina nu så blir de ju inte direkt vår för de..

Pratade med Anna igår, är så glad för hennes skull för hon har fått positiva tecken på arbetsmarknaden den lilla lurven :) Kom även fram till att ja inte har några pengar kvar den här månaden typ.. de är den 3de, får pengar den 25e och jag har 1000kr. Jag har massa planer för både denna helg och kommande helg, vem ska finnansiera de? Tur att jag åker till Tänndalen på söndag och får allt betalt för mig i några dagar..


Kommentarer
Postat av: Lois

hahahaha ! Foppa ja, fy fan, vilka tider :P

2010-02-03 @ 17:36:20
Postat av: Anonym

maggäään! JAg ska försöka svara på din fråga. Jag kan inte riktigt svara på hur många som fick plats på 20 kvm. kanske 25 va vi (lite för full Josephine). Tro mig då låg det människor i badkaret och njöt (ölbad) medan de andra hängde i taket eller stod på toalettstolen och dansade. Mycket lyckat med andra ord!



Hoppas allt är fin fint! PÖSSSS

2010-02-03 @ 19:23:45
URL: http://klerk
Postat av: josssssssan

maggäään! JAg ska försöka svara på din fråga. Jag kan inte riktigt svara på hur många som fick plats på 20 kvm. kanske 25 va vi (lite för full Josephine). Tro mig då låg det människor i badkaret och njöt (ölbad) medan de andra hängde i taket eller stod på toalettstolen och dansade. Mycket lyckat med andra ord!



Hoppas allt är fin fint! PÖSSSS

2010-02-03 @ 19:24:32
URL: http://klerks.blogg.se/
Postat av: Anna

<3<3<3 :D HAHAHA din lilla fula bläckfisk! ;D fast liite gullig måste jag erkänna att den faktiskt va! ;D

2010-02-03 @ 21:20:04
URL: http://catchadream.blogg.se/
Postat av: Emma

Alltså nej, den är inte vacker din bläckfisk malin. Inte nånstans. Faktiskt.



Höhö ;D

2010-02-03 @ 21:47:24
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0