happy

Hej hopp! Uppgift=klar och jag=glad!

Efter att vi pluggat klart blev vi ett gäng som knallade iväg till Willys igen. Ja skulle bara köpa korv med bröd för de kostade bara 5kr för ett pkt, kom givetvis hem med 2 kassar och med 200kr mindre... Nu ska ja väl iallafall klarar mig tills på tisdag.

När ja kom hem dröjde de inte länge innan Emma i min korridor kom på besök. Satt och talade om allt mellan himmel och jord och hamnade framför OS tillslut. Var väldigt trevligt men nu sa vi precis adjö och nu sitter ja här. Själv. Har börjat vänja mig vid att inte vara själv och ja gillar de. Men nu när ja väl är de ska ja slå på ett One tree hill avsnitt. Kommer förhoppningsvis kunna somna ikväll eftersom ja inte vilat middag, härligt. Jag tänker inte göra som alla andra och stanna uppe för o kolla hockey iallafall så mycket vet ja.. Men snart åker Anja iallafall, good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0