inflyttningspartydatum spikat

Hej hej hej hej! Jag har tråååkigt, småläser lite inför torsdagens seminarium men eftersom ja inte har boken får ja googla allting och ingenting finns ju.. Ja skulle bara vilja googla frågan och få ett helt korrekt svar på en a4 ungefär.. Så enkelt ska de givetvis inte vara.

Är lite sugen på att åka längd, men ja har fortfarande så gräsligt ont i halsen..



Har föresten äntligen planerat in ett datum för min inflyttnigsfest, inte förens 12 februari hittade ja en lucka, men då smäller de. Så de är bara o kika förbi om ni så känner för de (lite läskigt sagt med tanke på att ja inte har nån aning om vilka som läser de här..) de är redan 13 "anmälda deltagare" i mitt lilla evenemang på facebook så ja kanske ska ta de lite lungt med inbjudningar... Är jutrots allt ingen villa jag har skaffat..

Men nu börjar min tvättid! Hej

Kommentarer
Postat av: Anna

THANK YOU SWEETIE ;D!! :D



Fuck va kul med inflyttningsfest!! Skulle va så sjukligt kul att komma upp och joina och se på din lägenhet!!!



puss <3<3

2010-02-02 @ 17:24:46
URL: http://catchadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0