kylan är tillbaks

Nu sitter ja här, åter igen, och käkar en god frukost. Kollar ut på de som tydligen ska vara 32 minusgrader.. Gäller att klä sig varmt idag då, tur att de inte är så långt till skolan iallafall. Har 2timmars föreläsning och sedan ska jag och Emma gå och växla pengar, jag ska bli några Rubler (tror ja de heter) rikare. Ryssland närmar sig med stormsteg, inte ens en månad kvar!!!

Ja gjorde lite misslyckat pyssel igår, haha, snål som ja är vill ja inte köpa såna där bokstäver som man säter upp på väggen, så ja tog lite wellpapp och svart papper och vipps så blev de svarta bokstäver! Hängde upp de trots att de blev så fula och då hängde ja ju såklart för högt upp och wellpappen syntes... Men de får hänga där ett tag iallafall. Väggarna lurar mig hela tiden när de är så höga! Alla mina tavlor sitter för högt upp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0