master of faceplants?

Hello! Tänndalen är toppen som vanligt. Men snacka om att vi haft tur, När vi var här över jul fick vi ju massa nysnö och efter att vi åkt hem har det i princip inte kommit någon snö tills nu igen. Flooow.

Har haft grym snö, igår morse kom jag till lift nummer 2, helt ensam, fick styra upp de första spåren i den nypistade manchestersnön. Åk nummer 2, opistad backe, orörd snö, underbart. Resten av dagen blev de offpist i pudret och jag skyller alla mina vurpor på för mycket snö.. :p Tappade till och med bort ena staven en gång, letade i typ en kvart, trodde aldrig ja skulle hitta den igen. Men så kom pappa och hittade den på en gång.. Tur de iallafall, behövde inte en till utgift!

Den värsta vurpan kom idag, jag hade hittat ett värsta "fotosessionen", trodde ja.... Placerade ut Linda i backen, tog sats, hoppade ner, skidorna tog stopp och jag faceplantade rakt ner i snön.. Inte första gången, men antagligen värsta gången. Bilden blev asfjantig så de va inte ens värt de.....


Imorn blir Ramis och vid 5 går min buss hem! Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0