min lilla väska..

Vet ni vad, jag överlevde  kylan och nu är jag hemma igen och funderar på hur jag dka fördriva dagen. Måste iallafall ner på stan och köpa ett skidfodral eftersom ja glömde mitt i Tänndalen... Kul utgift, verkligen.. Aja finns inte mycket att göra åt de. Måste packa också, och eftersom man slipper spara plats till mat, dricka, handduk och lakan är de läskigt mycket plats kvar. Perfekt. Dock skäms jag lite över min knallrosa rullväska, jag älskar den väskan, men den passar liksom inte in på denna resa..

Kan ju föresten tala om att jag var grym på tennisen idag, hann inte spela klart så allt hade ju faktiskt kunna hända. Men de blev 5-4 till Johan så de va himla jämt, kul! Tror de berodde på racketet, lånade ett idag istället för mitt lilla junior så nästa gång, då jävlar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0