provivatest del 2

hallå!

Ni tror väl inte ja har glömt bort att pröva de sista Provivasmakerna, de har ja inte så här kommer lite betyg.



jordgubb, 5/5


Blåbär, 2/5 (smakade som vilken blåbärssoppa som helst..)

Päron-kiwi, 1/5 (så äcklig att de inte ens verkar finnas nån bild på den..)

Så nu efter min utomordentligt bra guide hoppas jag att ni ska finna eran favorit! Själv tog jag ett glas svartvinbär till frukosten idag. Resten av dagens planer består av plugg, tvätt och promenix till Fornborgen för att hälsa på lite och hämta min cykel. Ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

du måste blanda blåbären med hälften mjölk!! då blir det gött! :D

2010-02-02 @ 21:11:58
URL: http://catchadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0