suppe

Gokväll! Tänkte slå på en film så här torsdagen i ära, men först slänger ja in ett inlägg.

Kom nyligen hem från en snabbis hos Emma, hälsade på lite för ja va och hämtade nycklar till Medes lägenhet för ja ska va kaninvakt tills på tisdag :D hihi. Innan de blev det en sväng på Oscars för att faktiskt äta lite soppa med ett gäng socionomer. Va riktigt trevligt ju, får bli fler gånger, 35kr för soppa och bröd. Inget rån direkt.

Måste få klaga lite på alla föräldrar som döpte sina barn till Emma under sena 80-talet, tidiga 90-talet. HALLÅ, alla heter Emma!! Jag växte upp med en kompis som hette Emma, i högstadiet hade jag 3 Emmor i min klass, i gymnasiet hade jag visserligen bara en Emma i klassen men fortfarande Emmakompisar. Nu har jag 2 Emma i klassen varav en jag umgås väldigt mycket med och sen Emma i gamla korridoren. Nu fick jag de ur mig, har kännts väldigt jobbigt för mig, vart nära på att uppsäka psykolog ett flertal gånger...

Sen får ja väl lov att avsluta med o tala om att jag är glad att jag lever, jag tg en prommenix, fick för mig att gå på isen och när ja kommit ut en bit ser ja skyltar överallt med innhängnader där de stod varning att isen var tunn där. Givetvis gick ja inte inom de inhängnaderna, men hur kan dom veta vart de är tunnt? Kunde ju lika gärna va där ja gick eftersom ja inte gick på någon upplogad väg... Tänkte till och med skicka iväg sms till nån o berätta vart ja va så nån skulle veta var de skulle leta efter mig.. Men som sagt, Im alive! Bye bye

Kommentarer
Postat av: Emma

Om jag inte minns helt fel var vi väll två emmor i gymnasiet? ;P

2010-02-19 @ 20:54:44
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0