this is how we party

Ja har verkligen ingen lust att förbereda mig för de där dumma seminariet som ja har om 2 timmar! Jag kommer antagligen ångra mig rätt hårt sen när ja sitter där och skämms för att ja inte kan nåt men då får de bli så...

Idag är de iallafall torsdag, sista dagen i skolan tills nästa torsdag för min del. Helg alltså. Soppa alltså. Plaza alltså. De ska bli kul för de va längesen vi var på soppan. har fortfarande aldrig ätit av soppan, ska ja inte göra idag heller. Ja ska dricka Rosa pantern istället, hemmagjord. Så de blir alltså innan soppan. Hos Em. Hon bor bara ett stenkast från skolan och Oscars (där soppan är). Nice. Jag frågade Linda om hon ville med, men hon är sliten efter Åre, jag förstår henne. Aldrig att ja skulle satt min fot på Oscars förra torsdagen då ja kom hem från Vemisdalen. Ja ska möta henne på stationen sen, om ja hinner för tåget var såklart försenat.. Skittåg.. På tal om tåg så drömde ja en sick dröm på morgonkvisten! Ja flög till Örebro, mer än så orkar ja inte ta upp, men de va konstigt och ja undrar vart man får allt i från i drömmarna... Car va med och ja dumförklarade henne och så hade jag fel.. Surt..

Ne nu ska ja sluta fjanta mig. Bjussar på en bild


Petras grymma kanin ahahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0