torsdag, utan Plaza.

Åh va ja älskar dessa dagar! Dom här dagarna när man knappt minns va man gjorde i förmiddags för man har hunnit med så mycket.

På föreläsningen imorse hade vi en engelsk forskare som föreläste och de va jätteintressant. Mina anteckningar är nog rätt intressanta också, varannat ord svenska och varannat engelska med världens sämsta stavning. Efter 3 timmar gick ja hem och käkade, sen mötte jag upp Carina och Emma och så prommenerade vi bort mot Willys och ÖoB. Fyndade en hel del, lite skit tills partajet imor´n och lite mat. Gick även på tillbakavägen och de vart väääldigt tungt, så nästa gång ska vi nog inte va riktigt så snåla och faktiskt ta bussen på tillbakavägen.

Vid halv 6 mötte jag upp Elinor och Nathalie på torget och där köpte vi med oss pizza och knallade hem till mig, käkade och kollade på nya Beckfilmen. Har aldirg sett en hel Beckfilm och den va bra faktiskt. När de gått kilade jag över till Carina där vi och Mats spelade Buzz, ja kom sist... När vi spelat klart gick vi ner till Johanna där jag fick spela nåt ja är bättre på, nämligen Lips. Men nu vart ja så trött så ja avlägsnade, dock tror ja att ja ska slå på senaste One tree hillavsnittet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0