valentines daaaay spenderas på Fornborgen.

Måste ju givetvis visa lite bilder från i fredags va :)

Tog inte så många, men några blev de allt. Vart en helt okej lyckad fest, vet inte riktigt vad alla tyckte men ja tror de flesta hade roligt.. Ja hade kul, för stunden iallafall. Lite dåligt med rosa får jag väl lov att säga, men bratzhattarna var straff för de som fuskat!


vid 5snåret kastade jag ut dom sista för då orkade ja inte mer. Led med mina grannar de sista timmarna faktiskt, och vad vet ja om vad som hände när jag lämnade lägenheten i några timmar för att gå på O'learys haha.. Aja, nu får de lov att dröja ett tag med fest hos mig, för de är verkligen inte kul att vakna upp i en svinstia.. Har äntligen städat bort de mesta, men ja måste torka golvet nån dag.. Fick iallafall ihop 32 kr i pant, inte dåligt de!

Ikväll blir det middag hos brudarna på Fornborgen, en tjejfilm och choklad är de sagt också eftersom de är alla hjärtansdag idag! Är även tema rött, så ja får se va ja kan leta fram i garderoben. Pulkaåkning med grabbarna i 7an står också på schemat, vi får se hur de blir med de.

Kommentarer
Postat av: Emma

Måste säga att östersundare var riktigt dåliga på att vara rosa!

2010-02-15 @ 17:03:43
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0