resfebern börjar ta fart :D

Yr:s 9dagarsprognos visar snö hela måndag. Kanon.

Idag är det bara 5 dagar kvar tills jag ska sätta mig på tåget upp till Luleå och sedan sitta på en buss i antagligen allt för lång tid. Och om allt går som de ska så är vi framme i Kirovsk någon gång på onsdag. Ååååh va kul de ska bli!! Jag och Emma har bestämt oss för att åka in till en lite större stad, Murmansk, en dag och kolla läget, lite Ruskishopping! Ska bli så spännande! Bara att hålla alla tummar som finns på att de kommer komma massa snö och bli grymt väder så de blir massa fin åkning, men med den turen ja haft i vinter borde de inte bli några bekymmer.
 

Kirovsk, bostadsområde med skidbackar i bakgrunden



Idag är de torsdag, soppa? Plaza? Verkar faktiskt inte så, ja har absolut inte några pengar så jag sparar mig nog tills imorn isåfall. Då är ja bjuden på socionomförfest hehe, får se om ja vågar beblandas med de igen ;)

Kommentarer
Postat av: Lois

EY fyfan, hälsa ruski från mej !

2010-02-18 @ 21:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0