morgonstund HAR guld i mun! verkligen.

Åh va ja älskar att vakna. Ja älskar att knappt kunna öppna ögonen när man inser att gårdagens smink inte är borttaget. Ja älskar att man kan känna lukten av den äckliga andedräkten när man öppnar munnen. Jag älskar att, när man väl fått upp ögonen, blicka ut över ett ostädat rum. Sedan så älskar jag när man tänker efter på varför man vaknar upp och känner sig otroligt törstig och trött och kommer på att gårdagen var absolut misslyckad och var inte värd de pengar man inte hade. God morgon hörrni!

Okej gårdagen va inte misslyckad, hårt ord, men ja va så jäkla taggad och ja va absolut ensam om de och då blire ju lätt lite tråkigt. Basketmatchen va iallafall skitkul o se, va så längesen ja spelade och ja blev så himla sugen! Jämtland ledde rätt stort i första 2 men sen gick Borås om och vann tillslut med 67-70. Himla synd..

Blev lite stressigt iväg till Fornborgen där det bokstavligt talat fick hällas i lite vin för att sedan gå till 15 där de ryktades om fest. Fast ja skulle inte ens vilja kalla de för fest, riktigt jäkla tråkigt.. Ja ville ju ut, men de va ja såklart ensam om och de slutade med att jag och Elinor följde med till 7an, som vanligt nu för tiden känns de som. Bosse och Elinor pratade Milan, Inter som vanligt och jag och Daniel lekte med hans katt som älskade mig. När klockan blev allt för mycket var det dags att knalla över isen igen, de va kallt och blåste, men hem kom jag och ack så skönt jag somnade.

Idag har ja tvättid klockan 13.. Blä... Sedan har ja inte ett skit inplanerat och de känns otroligt skönt. Eller jo föresten ja ska nog gå upp o hälsa på Medes kaniner, se så att dom lever :D hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0