ninisar

Hello! Kom precis in i värmen efter en liten promenad till Willys. Måste ju ladda upp med lite rostade majs, dricka och annat gott tills den 23 timmars långa resan imorn! Soligt och fint ute också, dock lite kallt om kinderna.

Efter föreläsningen idag gick jag hem till Mede, gav kaninerna mat och lade mig sedan i sängen med dom små livet och råkade somna framför tvn haha..

Klicka för att se nästa bildKlicka för att se nästa bildKlicka för att se nästa bildKlicka för att se nästa bild

Nee ja ska inte skaffa nåt husdjur men ja kunde inte låta bli att kika lite för dom är ju så söööta! Ja vill ha en ibland.. En som är lika gosig som Medes kaniner och inte är som herr Zlatan...

Ikväll ska jag, och bara jag mysa till det med lite film, tända ljus och kanske nåt mumsigt att äta! Försöka komma i säng i tid för imorgon ska jag spöa skiten ur Johan i tennis! Chip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0